Comments on:

Correction: Cuba-Television story

Back to the article » |
HAVANA (AP) — In a story Feb. 10 about the network Telesur in Cuba, The Associated Press misspelled the name of the Committee to Protect Journalists. A corrected version of the story is below: Telesur news channel gives Cubans glimpse of world Venezuela-based channel Telesur opens 'window onto the world' for isolated, news-hungry Cubans By ANDREA RODRIGUEZ Associated Press HAVANA...