Share

Comments on:

Correction: Grand Canyon Skywalk story

Back to the article » |
FLAGSTAFF, Ariz. (AP) — In a story June 8 about U.S. Rep Ann Kirkpatrick's federal request for road-building help in the Grand Canyon Skywalk dispute, The Associated Press reported erroneously the name of a newspaper from which some of the reporting came. It is the Kingman Daily Miner. A corrected version of the story is below: Kirkpatrick asks BLM to help with 'Skywalk' bypass Congresswoman...

To learn more about commenting on WashingtonExaminer.com and our community guidelines, please see our comments FAQ.