Comments on:

Correction: Obama-Outside Group story

Back to the article » |
WASHINGTON (AP) — In a Jan. 18 story about a nonprofit group with ties to President Barack Obama, The Associated Press reported erroneously that Obama campaign senior adviser David Axelrod would serve as a consultant to the group. Axelrod has no involvement with the group. A corrected version of the story is below: New nonprofit to promote Obama agenda Obama team creating new nonprofit to...

To learn more about commenting on WashingtonExaminer.com and our community guidelines, please see our comments FAQ.