Share

Comments on:

Correction: Power Plants-EPA story

Back to the article » |
FLAGSTAFF, Ariz. (AP) — In a story Nov. 17 about power plant upgrades, The Associated Press misspelled the name of an official with the Salt River Project and erroneously said the utility owns the Cholla Power Plant. The official is Kelly Barr, not Bar. The power plant is owned by Arizona Public Service and PacifiCorp. A corrected version of the story is below: EPA puts new emission limits on...

To learn more about commenting on WashingtonExaminer.com and our community guidelines, please see our comments FAQ.